Pentru fiecare modul in parte ne strangem de la ora 18:00 si incepem la 18:30 fix. 🙂
„Fee-ul tau este mult peste bugetul nostru” sau „iti multumim pentru propunere, te contactam noi” sau „e un proiect cam mare pentru un singur om”.
Frazele astea iti suna atat de cunoscut incat te intrebi de fiecare data cand le auzi daca nu era mai simplu sa ramai angajat. Poate fi simplu si acum. Ai nevoie doar sa iti dezvolti cateva skill-uri ca sa ai succes in #viatadefreelancer. Acum esti si sef si exec in toate departamentele, de la marketing si sales pana la procurement si logistics.
Trecem prin toate acestea si incercam sa iti dam solutii usor de implementat, cu impact rapid.
O planificare buna iti asigura mare parte din procesul de vanzare. Daca nu faci corect partea de planificare de business, ai sanse mari sa vorbesti cu clientul gresit si sa oferi serviciile la care esti cel mai slab sau care iti ofera cea mai mica satisfactie. Sfatul nostru catre oricine vrea sa inceapa un business este: planifica de 3 ori si apoi apuca-te de treaba.
Asadar, vom trece prin:
Ca sa castigi, ai nevoie de o strategie buna. Atat de business, cat si de comunicare. De fapt, cele doua merg mana in mana. Uneori sunt atat de apropiate incat e greu sa faci diferenta intre ele, mai ales cand esti un business mic. Inainte sa te apuci de treaba, trebuie sa ai un plan bine definit pe care sa il urmezi si niste tactici incercate de altii care sigur vor functiona si pentru tine.
Despre ce povestim la capitolul „strategie”:
Fiecare colaborare incepe cu un proiect de test, chiar daca nu este ceva spus explicit. Acel proiect de test este sansa ta sa-i demonstrezi clientului ce poti sa livrezi in timpul si la calitatea dorite. Chiar daca este un proiect mic, miza este mare. Este bine sa il tratezi ca pe cel mai important proiect al tau. Pana la urma este vorba despre prima impresie. Si acum este momentul in care clientul face cunostinta cu tine cu adevarat.
Asadar, vorbim despre:
Fiecare client are particularitatile lui. Va fi nevoie sa abordezi aproape fiecare intalnire diferit. Dar exista niste trucuri general valabile. Sigur, exista sute de carti si cursuri pe tema aceasta. Dar cand esti la inceput nu ai nevoie sa fii as in public speaking si nici cel mai tare om de client service. Trebuie doar sa ai grija la cateva lucruri. Si ai nevoie de cateva secrete pe care poti sa le aplici in aproape orice situatie.
Asadar, povestim despre:
Suntem freelanceri cu experienta in industriile creative si antreprenoriat.
Intelegem foarte bine provocarile prin care treci cand iti construiesti o viata independenta pentru ca am trecut si noi prin ele. Timpul nostru este impartit intre platforma Viata de Freelancer si proiecte de comunicare pentru clientii nostri.
Omega House este un spatiu de co-living & co-working – un concept hibrid ce gazduieste sub acelasi acoperis camere private si comune, un hub, o cafenea si un spatiu de evenimente.
Un loc in care te poti muta cu totul avand confortul tuturor nevoilor de locuit si lucrat, sau te poti bucura separat de toate serviicile noastre la fiecare vizita.
Omega House nu are capitala niciunde si nu are granite, este “acasa” pentru oameni din orice colt al lumii, fie ei exploratori, digital nomads sau localnicii care doresc sa experimenteze viitorul astazi. Este pentru oameni liberi, cu inima larg deschisa, inteligenti, inovatori. Oameni care inteleg puterea comunitatii si care aleg un stil de viata concentrat pe valoare, crestere si contributie.
Nevoia de conectare este specifica fiecaruia dintre noi, iar Omega este un spatiu in care poti gasi oricand oameni ca tine, oameni cu care sa porti discutii sincere pe teme sensibile, cu care sa dezvolti proiecte de business indraznete si inovatoare, alaturi de care sa generezi idei ce vor schimba fata zilei de maine.