fbpx

Primii pasi in freelance si antreprenoriat

cum sa incepi in freelance sau antreprenoriat

Daca nu ai rabdare sa citesti pana la capat, iata varianta TL;DR a descrierii cursului “Primii pasi in freelance si antreprenoriat”:

Ce si cand:

Modulul 1 | Planificarea de business – 13 iunie 2019
Modulul 2 | Strategia adaptata nevoilor tale – 27 iunie 2019
Modulul 3 | Propunerea perfecta – 11 iulie 2019
Modulul 4 | Intalnirile cu clientii – 25 iulie 2019

Pentru fiecare modul in parte ne strangem de la ora 18:00 si incepem la 18:30 fix. 🙂

Unde: Omega House, Str. Aurel Vlaicu nr. 20, Bucuresti

 

Cine organizeaza: Omega House si Viatadefreelancer.ro.

Cat costa: 150 lei per modul individual sau 500 de lei daca achizitionezi pachetul complet al cursului “Primii pasi in freelance si antreprenoriat”.

Ce primesti: 4 workshopuri de cate 3.5 ore fiecare, apa, limonada si ceva de rontait.

Cursul este pentru orice freelancer sau antreprenor la inceput de drum sau pentru oricine care se gandeste la aceasta cale si vrea sa invete mai multe.

Time to make freelancing fun and efficient!

„Fee-ul tau este mult peste bugetul nostru” sau „iti multumim pentru propunere, te contactam noi” sau „e un proiect cam mare pentru un singur om”.

Frazele astea iti suna atat de cunoscut incat te intrebi de fiecare data cand le auzi daca nu era mai simplu sa ramai angajat. Poate fi simplu si acum. Ai nevoie doar sa iti dezvolti cateva skill-uri ca sa ai succes in #viatadefreelancer. Acum esti si sef si exec in toate departamentele, de la marketing si sales pana la procurement si logistics.

Trecem prin toate acestea si incercam sa iti dam solutii usor de implementat, cu impact rapid.

Ce inveti concret la cursul de vanzari pentru freelanceri:

Modulul 1 | Planificarea de business

13 iunie 2019

O planificare buna iti asigura mare parte din procesul de vanzare. Daca nu faci corect partea de planificare de business, ai sanse mari sa vorbesti cu clientul gresit si sa oferi serviciile la care esti cel mai slab sau care iti ofera cea mai mica satisfactie. Sfatul nostru catre oricine vrea sa inceapa un business este: planifica de 3 ori si apoi apuca-te de treaba.

Asadar, vom trece prin:

  • Cum stabilesti corect ce servicii oferi – Care sunt acele servicii la care esti cel mai bun sau care iti pot aduce cel mai mare venit?
  • Problem solving canvas.
  • Business Model Canvas.
  • Cui oferi serviciile tale – Spre ce fel de clienti te orientezi?

Modul 2 – Strategia adaptată nevoilor tale

27 iunie 2019

Ca sa castigi, ai nevoie de o strategie buna. Atat de business, cat si de comunicare. De fapt, cele doua merg mana in mana. Uneori sunt atat de apropiate incat e greu sa faci diferenta intre ele, mai ales cand esti un business mic. Inainte sa te apuci de treaba, trebuie sa ai un plan bine definit pe care sa il urmezi si niste tactici incercate de altii care sigur vor functiona si pentru tine.

Despre ce povestim la capitolul „strategie”:

  • Cum si de unde faci rost de clienti. Primul contact cu un potential client, abordari in online si offline etc.
  • Care sunt cele mai uzuale tipuri de strategii de vanzare si atragere de clienti.
  • Cum faci prescoring si te asiguri ca alegi clientul potrivit pentru tine si stilul tau?
  • Cum sa faci o strategie de vanzari adaptata nevoilor tale, dar si nevoilor clientilor?
  • Cum descoperi DMU (decision-MAKING UNIT) si ce faci cu informatia asta.
  • Cum iti stabilesti corect pretul serviciilor tale, in general? Care este marja de preturi in care lucrezi?

Modul 3 – Propunerea perfecta

11 iulie 2019

Fiecare colaborare incepe cu un proiect de test, chiar daca nu este ceva spus explicit. Acel proiect de test este sansa ta sa-i demonstrezi clientului ce poti sa livrezi in timpul si la calitatea dorite. Chiar daca este un proiect mic, miza este mare. Este bine sa il tratezi ca pe cel mai important proiect al tau. Pana la urma este vorba despre prima impresie. Si acum este momentul in care clientul face cunostinta cu tine cu adevarat.

Asadar, vorbim despre:

  • Ce contine o propunere buna care il va convinge pe client sa lucreze cu tine mai departe?
  • Cum ii arati clientului valoarea pe care o aduci tu businessului sau?
  • Cum abordezi problema banilor cu clientul punctual?
  • Cum gestionezi contractul si platile?

Modul 4 – Intalnirile cu clientii, vanzarea fata in fata

25 iulie 2019

Fiecare client are particularitatile lui. Va fi nevoie sa abordezi aproape fiecare intalnire diferit. Dar exista niste trucuri general valabile. Sigur, exista sute de carti si cursuri pe tema aceasta. Dar cand esti la inceput nu ai nevoie sa fii as in public speaking si nici cel mai tare om de client service. Trebuie doar sa ai grija la cateva lucruri. Si ai nevoie de cateva secrete pe care poti sa le aplici in aproape orice situatie.

Asadar, povestim despre:

  • Cum planifici intalnirea cu clientul (fata in fata sau pe Skype)?
  • Cum raspunzi la cele mai des intalnite obiectii ale clientilor (lipsa de experienta, buget, deadline, resurse etc.)?
  • Cateva ponturi si studii de caz din experienta reala, cu clienti reali, dar cu nume cenzurate.
  • Discutam punctual problemele pe care le-ai intampinat si gasim impreuna solutiile potrivite.
  • Iti recomandam carti pe care sa le devorezi si oameni pe care sa ii urmaresti cu sfintenie.

Cat te costa? 

➡️ Costul unui workshop individual este de 150 lei;
➡️ Dacă achizitionezi pachetul de 4 workshopuri, pretul total este de 500 lei;
ATENTIE! Locurile sunt limitate.

Ce primesti de banii astia:

✅ Knowledge usor de aplicat;
✅ Exemple practice din #viatadefreelancer;
✅ Dovada ca toti ne lovim de aceleasi probleme si ca exista solutii pentru ele;
✅ Coaching + sprijin;
✅ Networking.

Cu cine faci cursul:

Suntem freelanceri cu experienta in industriile creative si antreprenoriat.
Intelegem foarte bine provocarile prin care treci cand iti construiesti o viata independenta pentru ca am trecut si noi prin ele. Timpul nostru este impartit intre platforma Viata de Freelancer si proiecte de comunicare pentru clientii nostri.

Claudiu Jojatu
Co-founder

Self-made not-there-yet billionaire | Obsedat de disciplina si digital | Optimist incurabil cu momente de WTF | Travel junkie si iubitor de cafea buna

Cristina Tupita
Head of Creative

Creative Copywriter | Tamplar de cuvinte si omul cu “de ce?” | Life hacker | Simplification addict

Irina Botnari
Head of Communication

In love cu tot ce inseamna digital si antreprenoriat, calatorii, carti, vinuri si apusuri misto | Omul cu solutiile si organizarea

Antonio Iftimescu
Head of Business Development

Antreprenor si alchimist al cafelei | Efficiency freak | Omul care face lucrurile sa se intample

Despre Omega House

Omega House este un spatiu de co-living & co-working – un concept hibrid ce gazduieste sub acelasi acoperis camere private si comune, un hub, o cafenea si un spatiu de evenimente.

Un loc in care te poti muta cu totul avand confortul tuturor nevoilor de locuit si lucrat, sau te poti bucura separat de toate serviicile noastre la fiecare vizita.

Omega House nu are capitala niciunde si nu are granite, este “acasa” pentru oameni din orice colt al lumii, fie ei exploratori, digital nomads sau localnicii care doresc sa experimenteze viitorul astazi. Este pentru oameni liberi, cu inima larg deschisa, inteligenti, inovatori. Oameni care inteleg puterea comunitatii si care aleg un stil de viata concentrat pe valoare, crestere si contributie.

Nevoia de conectare este specifica fiecaruia dintre noi, iar Omega este un spatiu in care poti gasi oricand oameni ca tine, oameni cu care sa porti discutii sincere pe teme sensibile, cu care sa dezvolti proiecte de business indraznete si inovatoare, alaturi de care sa generezi idei ce vor schimba fata zilei de maine.