
Un Mission Statement spune omenirii de ce există compania sau businessul și la ce folosește. Mission Statement-ul trebuie să fie clar, scurt și cu substanță.
Majoritatea freelancerilor și antreprenorilor la început de drum sunt mai degrabă pasivi în eforturile lor de promovare și marketing. Ceea ce nu este indicat pentru că este imposibil de controlat. Ce trebuie să faci este să te asiguri că ai un branding bun și că eforturile tale de promovare sunt constante și coerente. Fără ele nu vei avea succes în pasul următor, cel de vânzare.
Promitem că vei primi mereu doar informație relevantă, cool și interesantă. Nici nouă nu ne place spamul, așa că pinky promise că nu o sa facem asta niciodată.
Îți mulțumim că ne vizitezi site-ul și te asigurăm că facem tot posibilul să îți aducem valoare și să te ajutăm să gestionezi cu succes construcția business-ului tău de freelance.
Noi am făcut site-ul și conținutul, deci copyright nouă. Așa că fii cool și nu „împrumuta” content fără acordul nostru.
Proiect creat și susținut de MILK & COOKIES Studio © 2025, Viața de Freelancer